I. Felek

1. Szolgáltató

Cégnév:                     Szefa Bútor Korlátolt Felelősségű Társaság (Szefa Bútor Kft.)
Székhely:                   4271 Mikepércs, Hold utca 47.

Képviselő neve:         Szecsődi István, ügyvezető
Cégjegyzékszám:      09-09-033416
Adószám:                  27512164-2-09
E-mail cím:                info@szefabutor.hu
Számlavezető bank: K&H Bank Zrt.
Bankszámlaszám:     10400339-50526952-74761007

2. Felhasználó

1.       Felhasználónak minősül minden olyan nagykorú természetes, vagy jogi személy, illetve jogi személyiség nélküli gazdasági társaság, vagy egyéb szervezet, aki valamilyen formában használja a Szolgáltatást (a továbbiakban: a Felhasználó).

2.       Regisztrált felhasználónak minősülnek azon felhasználók, akik a regisztrációs űrlapot sikeresen kitöltötték és elfogadták a jelen ÁSZF rendelkezéseit, valamint az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat. A regisztrált felhasználók egy email cím és jelszó párossal bejelentkezhetnek a Szolgáltatás belső felületeire.

II. ÁSZF célja, hatály és közzététele

1.       Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a szolgáltatást nyújtó Szolgáltató és a szolgáltatást igénybe vevő Felhasználó között a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó általános feltételeket és a szolgáltatás igénybevétele során a Felek között meglévő jogokat és kötelezettségeket tartalmazza.

2.      A Szolgáltató a szolgáltatást a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalakon (mely a https://szefabutor.hu; a https://konyhaotletek.szefabutor.hu domain néven és ezek aldomain nevein, illetve mindezek aloldalain megtalálható – a továbbiakban együtt: honlap) keresztül nyújtja a Felhasználó részére.

3.       A Felhasználó magára nézve kötelezőnek fogadja el a jelen ÁSZF-et. Az ÁSZF ily módon való elfogadása egyben azt is jelenti, hogy a Felhasználó kötelezettséget vállal arra, hogy a jelen ÁSZF változásait nyomon követi.

4.       A Szolgáltató a jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosíthatja.

5.       A Szolgáltató az ÁSZF módosításáról a Felhasználónak nem köteles előzetes írásos tájékoztatást adni.

6.       A módosított ÁSZF hatályba lépésének napja az a nap, amelyen a módosított ÁSZF publikálásra került a Szolgáltató weboldalán, a https://szefabutor.hu/, illetve a https://konyhaotletek.szefabutor.hu/ címen.

7.       A honlapon található cikkek, képek, folyamatok, design és termékek/szolgáltatások, bármilyen nemű másolása, átvétele, engedély nélküli megjelenítése szigorúan tilos és hivatalos eljárást vonhat maga után!

8.       Jelen ÁSZF 2023. december 12. napjától határozatlan ideig szól.

III. A Szolgáltatás

1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A Szolgáltató által online formában nyújtott szolgáltatások az alábbi két kategóriába sorolhatók:

2. Digitálisan, online elektronikus formában elérhető oktatási anyagok, letölthető konyhatervek felhasználására, igénybevételére vonatkozó szerződési feltételek

A konyhaotletek.szefabutor.hu egy online szolgáltatási felület, mely digitálisan, online elektronikus formában elérhető oktatási anyagokat (videók, fájlok, szövegek, képek, kérdéssorok, hangfájlok, linkek, illusztrációk, stb.) és letölthető konyhaterveket kínál az érdeklődő felhasználók számára. Az digitálisan, online elektronikus formában elérhető anyagok vásárlásához és megtekintéséhez a Felhasználóknak az oldalon regisztrálniuk szükséges.

2.1. Regisztráció

1.      A konyhaotletek.szefabutor.hu szolgáltatásainak igénybevétele regisztrációhoz kötött. A regisztrációval a felhasználó elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF rendelkezéseit, valamint kijelenti, hogy megismerte és elfogadja az Adatvédelmi tájékoztatóban leírtakat.

2.      A Felhasználó köteles a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges azonosítókat (különös tekintettel a felhasználó névre és jelszóra) titokban tartani. A jogosulatlan használatból eredő károkért a Felhasználó felel.

3.      A Felhasználó felel az általa a regisztrációkor és a későbbiekben a felhasználói profil oldalán megadott adatokért (név, profilkép, számlázási adatok, kapcsolattartáshoz szükséges adatok, stb.) és azok hitelességéért.

4.      A regisztrációval létrejön a Felhasználó személyes felhasználói fiókja, melyet a továbbiakban a regisztrációkor megadott felhasználónévvel és jelszóval érhet el a rendszerbe történő bejelentkezés után.

5.      Amennyiben a felhasználói fiókot több személy használja, a Szolgáltató jogosult a Felhasználó felhasználói fiókjának felfüggesztésére vagy törlésére. 30 napon belül 3, a rendszer által regisztrált felhasználói fiók megosztás esetén a felhasználói fiókot a Szolgáltató jogosult véglegesen felfüggeszteni vagy törölni.

6.      A Felhasználónak haladéktalanul tájékoztatnia kell a Szolgáltatót, amint tudomást szerez arról, hogy egy jogosulatlan harmadik fél ismeri hozzáférési adatait vagy jelszavait. Emellett a Felhasználó köteles jelszavát azonnal megváltoztatni, ha úgy gondolja, hogy ahhoz egy harmadik fél hozzáférhetett.

2.2. Árak, díjfizetés

1.      A honlapon feltüntetett árak alapesetben bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák. Ahol az árak nem bruttó árak, ott ezt minden esetben feltüntetjük egyértelműen.

2.      Amennyiben a honlapon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a Felhasználót az új adatokról. A Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

3.      Amennyiben a Szolgáltató bármelyik termékre vonatkozóan akciós vagy kedvezményes vásárlási lehetőséget hirdet meg, úgy az akció feltételeit és határidejét minden estben külön jelzi a vásárlás előtt.

4.      Azon tartalmak elérése, melyekhez a Szolgáltatásban ellenértéket határoztak meg, csak díjfizetés ellenében lehetséges.

5.      A díjfizetéssel a Felhasználó hozzáférést vásárol az oldalon elérhető digitális anyagokhoz. A hozzáférés lehet időben korlátos vagy külön korlátozás nélküli, melyet az adott oktatási anyagnál külön feltüntet a Szolgáltató (ennek hiányában a tartalom külön korlátozás nélkülinek minősül). A külön korlátozás nélküli hozzáféréseknél a Szolgáltató a Szolgáltatás fennállása alatt minimum 1 éves hozzáférést garantál.

6.       A Felhasználó csak akkor jogosult az oktatási anyag megtekintésére, ha annak ellenértéke a Szolgáltató számláján jóváírásra került. A befizetésről a Szolgáltató számlát állít ki, melyet elektronikusan megküld a Felhasználó részére. A számla kiállításának késedelme vagy elmaradása nem minősül a díjról való lemondásnak.

7.       A díjfizetés történhet a Szolgáltatás oldalán bankkártyás vagy Barion tárcás fizetéssel, illetve banki átutalással.

8. Online bankkártyás fizetés. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. (mobilon is működik!) 

9. A Felhasználó elfogadja, hogy a vásárlással a Szolgáltató által üzemeltetett elfogadóhely felhasználói adatbázisában tárolt bármely, a vásárlás során megadott adat a vásárló által átadásra kerüljön a Barion Payment Zrt., mint adatkezelő részére. Az adattovábbítás célja: a fizetési tranzakció megvalósítása, felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

10.     Bankkártyás fizetés esetén nincs várakozási idő. A Szolgáltató bankkártyás fizetés esetén a fizetés után elektronikus számlát állít ki. A számlát, illetve a belépéshez szükséges adatokat (felhasználónév és jelszó) a regisztrációkor/megrendeléskor megadott email címre a Szolgáltató automatikusan megküldi

11.     Átutalásos fizetési mód. Amennyiben a Felhasználó átutalásos fizetési módot választott a Szolgáltató a regisztrációkor/megrendeléskor megadott email címre elküldi az átutaláshoz szükséges adatokat. Az átutalások feldolgozása 2 munkanapot vesz igénybe. Amint az összeg jóváírásra került a Szolgáltató számláján a Szolgáltató a Szolgáltatás felületén a Felhasználónak megadja a használathoz szükséges jogosultságot. Ekkor a rendszer a számlát, illetve a belépéshez szükséges adatokat (felhasználónév és jelszó) a regisztrációkor/megrendeléskor megadott email címre a automatikusan megküldi

2.3. A szolgáltatás használata

1.      A Szolgáltatásban elérhető tartalmakat (különösen, de nem kizárólag az online videókat) csak a Szolgáltatás felületén lehet megtekinteni, azokat letölteni, másolni, sokszorosítani, megosztani, mások számára hozzáférhetővé tenni szigorúan tilos.

2.      A Felhasználó a Szolgáltatás felületén megtekintett tartalmat, vagy annak bármely részét, csak a szerzői és szellemi alkotásokról szóló jogszabályok, különösen a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény megtartásával használhatja fel.

3.      Az konyhaotletek.szefabutor.hu oldalon található minden tartalom a Szefa Bútor Kft. és partnerei tulajdonát képezik és szerzői jogvédelem alatt állnak.

4.      A szerzői jogok bármely megsértéséből eredő minden kárért felelősség a jogsértő Felhasználót terheli.

5.      A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatás megszűnésével a már megvásárolt hozzáféréseket többé nem éri el és ezért a Szolgáltató semmilyen felelősséggel és kártérítéssel nem tartozik a Felhasználó felé.

6.      Amennyiben a Szolgáltatás használatával összefüggő bármely tevékenység a Felhasználó államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Felhasználó terheli a felelősség.

3. Az Online konyhatervezési szolgáltatás felhasználására, igénybevételére vonatkozó szerződési feltételek

3.1. Időpontfoglalás

1. Az online konyhatervezés a Szolgáltató által előre meghirdetett időpontokban történik. Az egyes időpontokat a honlapon lévő űrlap hiánytalan kitöltésével, majd a „Lefoglalom”, „Véglegesítem” gombra történő kattintással lehet lefoglalni

3.2. Árak, Díjfizetés

1. Az online konyhatervezési szolgáltatás csak díjfizetés ellenében vehető igénybe. A konyhatervezési szolgáltatással kapcsolatban a Szolgáltató a honlapon feltünteti a Konyhatervezési szolgáltatásra vonatkozó árakat.

2. A honlapon feltüntetett árak alapesetben bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák. Ahol az árak nem bruttó árak, ott ezt minden esetben feltüntetjük egyértelműen.

3. Amennyiben a honlapon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a Felhasználót az új adatokról. A Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4. Amennyiben a Szolgáltató bármelyik termékre vonatkozóan akciós vagy kedvezményes vásárlási lehetőséget hirdet meg, úgy az akció feltételeit és határidejét minden estben külön jelzi a vásárlás előtt.

5. A díjfizetés módja: banki átutalás. Az időpontfoglalási űrlap elküldésével a Szolgáltató a Felhasználó által megadott email címre elküldi a az átutaláshoz szükséges adatokat

4. A díjfizetés két részletben történik. Az első részletet az időpontfoglalással egyidejűleg kell átutalással megfizetni. A második részletet a lefoglalt időpontban történő konyhatervezést követően kell átutalással megfizetni.

5. Az időpontfoglalással egyidejűleg a Szolgáltató díjbekérőt állít ki és ezt az átutaláshoz szükséges adatokkal együtt elküldi a Felhasználó által megadott email címre. Az időpontfoglalás csak akkor lesz végleges, ha a Felhasználó átutalja az előleget. A Szolgáltató a lefoglalt időpontot 3 napig tartja fenn a Felhasználó részére. Ha nem érkezik meg az utalás, a Felhasználó által lefoglalt időpontot a Szolgáltató törli a rendszerből.

6. A szolgáltatási díj második részletét a Szolgáltatás teljesítése után, a lefoglalt időpontban történt konyhatervezés napján a kiállított végszámla szerint kell megfizetni. A végszámlában az előlegszámla szerinti, az időpontfoglalással egyidejűleg megfizetett előleg levonásra kerül, az negatív előjellel szerepel.

7. A Konyhatervezés szolgáltatás díja a megtervezett konyhabútor megvalósítására vonatkozó szerződéskötés esetén a szerződött összegből teljes mértékben jóváírásra kerül.

3.3. A Szolgáltatás teljesítése

1. A Szolgáltató a szolgáltatás teljesítését az időpontfoglalást követő előlegszámla megfizetésével egyidejűleg megkezdi. A Felhasználó által megadott email címre előzetesen megküld minden elektronikus formában elérhető segédanyagot (írott és videós formátumban), ami elősegíti a Felhasználó felkészülését, tájékozódását, megfelelő információk gyűjtését, a Szolgáltatás teljesítéséhez szükséges kérdésekre való felkészülést.

2. A Felhasználó által lefoglalt időpontról a Szolgáltató a Felhasználót előzetesen többször is a megadott email címre küldött emlékeztető levelekkel tájékoztatja, emlékezteti.

3. A lefoglalt időpontban online videóhívás keretén belül történik meg a konyhatervezés. Ez egy interaktív kb. 3 óra hosszúságú folyamat, mely során a Szolgáltató a tőle elvárható magas színvonalon megtervezi a Felhasználó konyhabútorát. Ennek során figyelembe veszi a tervezéssel érintett helyiség adottságait és a Felhasználó által küldött előzetes információkat, valamint a Felhasználó igényeit, kéréseit. Ezt kiegészíti a saját szakmai tapasztalatával, műszaki tanácsadással. Az online konyhtervezési folyamat végeredménye ebben a fázisban a Szolgáltató által használt konyhatervező szoftverben előállított háromdimenziós konyhaterv.

4. Az online vieóhívásban zajló tervezéshez a Felhasználó részéről stabil internetkapcsolatra, mikrofonra, a megosztott képernyő megfelelő élvezhetősége miatt lehetőleg számítógépre csatlakoztatott monitorra, vagy laptopra, illetve kamerára van szükség.

5. Az online videóhívásban zajló konyhatervezést követően, amennyiben a Felhasználó a „3.4. Elégedettségi garancia” pontban kifejtettek szerint elégedett a tervezési folyamat eddigi részeivel, a Szolgáltató a megadott email címre elküldi a tervezett konyha látványterveit, a kiválasztott anyagokat tartalmazó táblázatot, illetve a tervezési folyamat során egyéb közösen meghatározott információkat, segédleteket. A Felhasználónak ekkor lehetősége van a átnézni, véleményezni a tervezett konyha részleteit.

6. A Felhasználó van lehetősége változtatni az addig megtervezett konyha részletein. Ezzel kapcsolatban a Szolgáltató telefonon/emailben felkeresi a Felhasználót, illetve a Felhasználónak is lehetősége van kapcsolatba lépni a Szolgáltatóval és jelezni felé a változtatással kapcsolatos kéréseit.

7. Amennyiben a Felhasználó nem kíván változtatni a konyha kialakításán, műszaki felszereltségén, egyéb részletein, és sikerült kiválasztani a végleges anyagokat, színeket, felületeket a konyhabútorral kapcsolatban, akkor ezt jelzi a Szolgáltató részére. A Szolgáltató a tervek, anyagok, kialakítások, műszaki felszereltségek véglegesítését követően 3 munkanapon belül elkészíti a tervezett konyhabútor megvalósításához szükséges pontos költségvetést, melyet emailben megküld a Felhasználó részére.

8. Amennyiben a Felhasználó olyan szolgáltatási csomagot választott, melynek részét képezik további rajzok, műszaki dokumentációk, a Szolgáltató ezeket szintén a a tervek, anyagok, kialakítások, műszaki felszereltségek véglegesítését követően 3 munkanapon belül készíti el és küldi el a Felhasználó részére emailben.

3.4. Elégedettségi garancia

1. A Szolgáltató az Online konyhatervezési szolgáltatással kapcsolatban elégedettségi garanciát vállal. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a tőle elvárható legmagasabb szakmai színvonalon végzi el a szolgáltatást. 

2. Ennek része, hogy a Felhasználó számára már előzetesen elektronikus formában elküld minden elektronikus formában elérhető segédanyagot (írott és videós formátumban), ami elősegíti a Felhasználó felkészülését, tájékozódását, megfelelő információk gyűjtését, a Szolgáltatás teljesítéséhez szükséges kérdésekre való felkészülést.

3. Az online videóhívásban történő tervezési folyamat során a Szolgáltató válaszol a Felhasználó összes releváns kérdésére, a szóba jöhető lehetőségekről teljeskörű tájékoztatást nyújt, műszaki tanácsadást végez, rávilágít az esetleges megvalósíthatóságot és felhasználást nehezítő, vagy éppen ellehetetlenítő körülményekre. A tervezés során figyelembe veszi a Felhasználó kéréseit, igényeit, illetve a helyiség adottságait. A tervezés során valósághű, méretarányos látványterveken bemutatja a tervezett konyha részleteit, tulajdonságait. Ezek alapján a Felhasználó teljeskörű tájékoztatást kap a tervezett konyhával kapcsolatban.

4. Az előzetes lefoglalt időpontban, online videóhívásban történő tervezési folyamat végén a Szolgáltató egy elektronikus űrlapot küld emailben a Felhasználó részére. Az elektronikus űrlapon keresztül van lehetősége jelezni a Felhasználónak, hogy a fentiek alapján elégedett volt-e a konyhatervezési folyamattal. Az űrlapon “Igen” és “Nem” lehetőségek közül lehet választani.

5. Amennyiben a Felhasználó az űrlapon lévő ezzel kapcsolatos kérdésre “Igen” választ ad, a Szolgáltatás teljesítése a 3.3. pontban leírtak szerint történik tovább. Illetve a Szolgáltató jogosult a Szolgáltatással kapcsolatos végszámlát kiállítani a Felhasználó részére.

6. Ebben az esetben a Felhasználó későbbi időpontban már nem jogosult az elégedettségi garancia érvényesítésére.

7. Amennyiben a Felhasználó az űrlapon lévő ezzel kapcsolatos kérdésre “Nem” választ ad, akkor a Szolgáltató mentesül a Szolgáltatás további teljesítése alól. A Felhasználó jogosult az időpontfoglalással egyidejűleg megfizetett előleg visszatérítésére. Ehhez a Szolgáltató részére megadja az összeg visszatérítéséhez szükséges utalási adatokat.

3.5 Lemondás, elállás

1. Amennyiben a Felhasználó az online konyhatervezési szolgáltatásra lefoglalt időpontot legalább 10 nappal az időpontot megelőzően írásban lemondja, a kifizetett előleg részére visszafizetésre kerül. Ehhez a lemondással egyidejűleg meg kell adnia a bankszámlaszámot, ahová a kifizetés teljesíthető.

2. 10 napon belüli lemondás esetén a foglalással egyidejűleg megfizetett előleg nem kerül visszafizetésre. 

3. A foglalt időpont előtt 10 vagy több nappal történő lemondás, illetve másik időpont választása szabadon megtehető és tetszőlegesen új időpont foglalható vagy az összeg visszakérhető a bankszámlaszám megadásával. 

2. A Felhasználónak lehetősége van az online a konyhatervezési szolgáltatásra lefoglalt időpontot legalább 3 nappal a foglalt időpont előtt módosítani és egy másik időpontot foglalni. Ebben az esetben a korábban befizetett előleget nem kell az új időpont miatt ismét befizetni. Ez a lehetőség Felhasználónként csak egyszer érvényesíthető.

4. 3 napon belül nincs lehetőség az időpont módosítására, csak abban az esetben, ha az új időpontfoglalással egyidejűleg ismét megfizetésre kerül az előleg.

5. Az online konyhatervezési szolgáltatás a megrendelő egyedi, egyéni igényei, útmutatása szerint teljesül. Ezért a  Szolgáltatás teljesítését követően a 3.4. pontban foglaltakon kívüli esetekben a Felhasználónak a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pontja szerint nincs lehetősége az elállási jog gyakorlására.

IV. A Szolgáltató jogai és kötelezettségei

1. A Szolgáltatás weboldala és a weboldalon található valamennyi tartalom, videófájl, hanganyag, fájl, szöveg, grafika, ábra a Szolgáltató és partnerei kizárólagos tulajdonát képezi. A weboldal a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény szerinti szerzői jogi védelem alatt áll.

2. A Szolgáltató jogosult a Megrendelő adatait nyilvántartásban szerepeltetni, azonban azokat harmadik félnek a Megrendelő írásos jóváhagyása nélkül nem adhatja át. Kivételt képez a törvényi kötelezettség adatszolgáltatásra és a VII pont.

3. A Szolgáltató jogosult a Felhasználó által írt oktatási anyag értékeléseit, nevét és profilképét felhasználni a szolgáltatás népszerűsítése érdekében.

4.  A Szolgáltató jogosult a Felhasználó által megvásárolt oktatási anyagokat módosítani (tartalom, ár, stb.). A módosításokról a Szolgáltató a Felhasználót nem köteles értesíteni. A Felhasználót kártérítés a módosítások során végzett változtatások miatt nem illeti meg.

V. Felelősség

1. Hibás teljesítés esetén a Felhasználó kérhet az érintett időszakra egyszeri árleszállítást, vagy rendkívüli felmondással megszüntetheti a szerződést.

2. A Szolgáltató nem vállal felelősséget semmilyen közvetett vagy közvetlen kárért (például, de nem kizárólagosan felsorolva, így egyéb lehetőséget sem kizárva: adatvesztés, üzleti haszon elmaradása, üzleti tevékenység félbeszakadása, egyéb anyagi veszteségek), mely a Szolgáltatás használatából vagy esetleges gátolt működéséből ered, nem ide értve a Ptk. 6:526. §-ban foglaltakat.

3. Szolgáltató nem vállal felelősséget a Szolgáltatás és a hozzá kapcsolódó egyéb weboldalak folyamatos, hibamentes működéséért, vagy vírusoktól és egyéb kártevőktől való mentességéért. Szolgáltatót nem terheli felelősség a Felhasználó által a Szolgáltatás használata során az interneten továbbított adatok esetleges elvesztéséért.

4. A Szolgáltató a Felhasználók által okozott károkért, kimaradásokért, stb. nem tehető felelőssé.

5. A Szolgáltató kártérítési felelőssége a Szolgáltatás díjának mértékéig terjed.

6. Az oktatóanyagban bemutatott, az ingyenes anyagokban leírt, illetve a szóban átadott technikák, eljárások és módszerek kizárólag személyes tapasztalatok átadásának minősülnek. Valamennyi információ kizárólag tájékoztatásul szolgál. A forgalmazó semmilyen körülmények között nem tartozik kártérítési felelősséggel, az olyan károkért (esetleges negatív következményekért, veszteségekért, költségekért) amelyek az oktatóanyagban bemutatottak megvalósítása közben, vagy megvalósításra való törekvése közben keletkezhetnek.

7. Az oktatóanyagokban bemutatott 3. fél által forgalmazott termékek vagy szolgáltatások bemutatása kizárólag tájékoztatási célt szolgál, ezek működéséért a forgalmazó felelősséget nem vállal. Az üzemeltető nincs kapcsolatban ezen szolgáltatások / termékek gyártóival.

VI. Rendszeres karbantartás

1. A Szolgáltató, hogy szolgáltatásait a Megrendelő és  a Felhasználók számára a legmagasabb színvonalon tudja nyújtani, online felületén rendszeres karbantartást végez, mely a szolgáltatás korlátozásával vagy szünetelésével járhat. A karbantartási munkálatokat  lehetőség szerint, de nem kizárólag 22.00-06.00 óra között végzi, mely karbantartások alkalmankénti időtartama maximum 48 óra.

2. A Szolgáltató a karbantartással összefüggésben keletkező semmilyen kárért felelősséget nem vállal.

3. Az előre tervezett karbantartások időpontjait a Szolgáltató a weboldalán feltünteti legalább 2 nappal előre.

4. A nem tervezett (hiba elhárításra irányuló) karbantartások időpontjait a Szolgáltató nem köteles előre bejelenteni.

5. A Szolgáltató műszaki hibabejelentő szolgáltatást működtet az alábbi e-mail címen: info@szefabutor.hu

6. A Szolgáltató nem vállal semminemű felelősséget a szolgáltatás olyan akadozásáért, szünetelésért és az ebből eredő bárminemű kárért, mely olyan műszaki, infrastrukturális okból következett be, mely érdekkörén kívül esik (pl. áramszünet, stb.), továbbá amely 22.00-06.00 óra között végzett karbantartási munkálatok miatt és ezen idő alatt következett be.

VII. Adatkezelés

1. A Szolgáltató köteles a Szolgáltatásban tárolt adtok kezelését törvényes módon ellátni.

2. A Szolgáltatás használata során a Szolgáltató technikai okokból automatikusan rögzítheti a Felhasználók IP címét, az általa használt operációs rendszer és böngészőprogram típusát és más információkat. Ezen adatok naplózását a rendszer folyamatosan végzi. Az így nyert adatokhoz a Felhasználók nem, csak a Szolgáltató fér hozzá.

3. A fenti információkat Szolgáltató kizárólag a Szolgáltatás  technikai üzemeltetése érdekében, valamint statisztikai célokra használja fel.

4. Felhasználó adatai, a tárhelyen és adatbázisokban tárolt információk felhasználhatóak a Felhasználó és Szolgáltató között felmerülő kérdések, viták megoldásakor.

VIII. Szerzői jogi védelem

1. A Szerződő Felek kijelentik, hogy a https://szefabutor.hu weboldal, annak elemei és az azon keresztül közzétett vagy értékesített, szerzői műnek minősülő összes anyag a Szolgáltató tulajdonát képezi. Jelen szerződés egyetlen része sem értelmezhető úgy, hogy az alapján a Felhasználó felhasználási, vagy egyéb szerzői vagyoni jogot szerez ezen anyagok részére vagy egészére.

2. A digitálisan, online elektronikus formában elérhető oktatási anyagok, letölthető konyhatervek (továbbiakban: termékek) szerzői jogvédelem alatt állnak. A termékekről tilos bármilyen másolatot készíteni, bármilyen módon sokszorosítani, nyilvánosan bemutatni, részben vagy egészben közzétenni, fájlmegosztó portálokra feltölteni az üzemeltető megjelölése nélkül. Tilos saját, hasonló (lakberendezéssel, bútortervezéssel kapcsolatos bármilyen jellegű) terméket, szolgáltatást létrehozni a termék alapján. A termék megrendelésével a megrendelő nem jogosult a terméket továbbértékesíteni.

2. Másolat, átdolgozás, jogszerűtlen használat, fájlmegosztóra való forrásmegjelölés nélküli feltöltés, bármilyen visszaélés, továbbértékesítés vagy a termék alapján létrehozott más hasonló termék, szolgáltatás, nyilvános bemutatás, részben vagy egészben való közzététel esetén az a megrendelő, aki a jogsértést elkövette, vagy ahhoz közvetett vagy közvetlen módon hozzájárult a termék mindenkori teljes árának 200 (kettőszáz)-szorosát tartozik azonnali hatállyal megfizetni az üzemeltetőnek.

IX. Általános elállási jog, jótállás

1. A Szolgáltató felhívja a Felhasználók figyelmét, hogy tekintettel arra, hogy a Termék természeténél fogva nem szolgáltatható vissza. Online termék esetén a Felhasználó a megrendelésének elküldésével határozottan lemond az elállási jogáról a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § (1) bekezdés m) pontja alapján. A megrendelést teljesítettnek kell tekintenünk, amennyiben a fájl elérését, linkjét tartalmazó e-mail a megrendelőnek elküldésre került

2. Tekintettel arra, hogy a termékek elektronikus úton kerülnek átadásra, így azokért az Üzemeltető jótállást nem vállal.

X. Szerződés megszűnése

1.  A jelen Szerződés megszűnik, amennyiben a Szolgáltató vagy a Felhasználó törli magát a Szolgáltatás Felhasználói közül, valamint, ha a Szolgáltató vagy a Felhasználó megszűnik.

2. Bármelyik fél jogosult a jelen Szerződést azonnali hatállyal felmondani, amennyiben a másik Fél a jelen Szerződési Feltételekben foglalt kötelezettségét súlyosan megszegi.

XI. Vis maior

1. Egyik fél sem felel a szerződésben foglalt kötelezettség teljesítéséért azon esetekben, amikor a felek érdekkörén kívül eső elháríthatatlan esemény merül fel. Ilyen körülménynek tekintendő például: természeti katasztrófa, tűz, áradás, hatóság rendelkezése, szükségállapot, lázadás, polgárháború, háború, sztrájk vagy hasonló munkabeszüntetés, szervertámadás, hacker támadások, jogosulatlan hozzáférések stb..hu

2. Ha Vis Major esemény miatt a szünetelés időtartama meghaladja a két hónapot, bármelyik Fél jogosult a Szerződést azonnali hatállyal felmondani.

3. A teljesített szolgáltatások számlájának kiegyenlítése alól a Vis Major körbe tartozó események sem jelentenek mentességet, az ügyfél nem jogosult kártérítésre.

XII. Záró rendelkezések

1. A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak.

2. Bármely, a Felek közötti jogviszonyból eredő, vagy azzal kapcsolatos jogvitát – beleértve az annak létezésére, érvényességére, vagy megszűnésére vonatkozó kérdéseket is – a Megrendelő és a Szolgáltató, illetve Szolgáltató és a Felhasználó igyekeznek bírósági úton kívül, tárgyalásos úton megoldani.

3. Amennyiben a jelen Szerződési Feltételek valamely rendelkezése érvénytelenné vagy hatálytalanná válik, az a többi Szerződési Feltétel érvényét vagy hatályát nem érinti, kivéve, ha ezen rendelkezés nélkül a Felek a szerződést nem kötötték volna meg.

XIII. Kapcsolattartás

1. A Felek kijelentik, hogy elfogadják az elektronikus levél (e-mail) útján történő kapcsolattartást, mint a kapcsolattartás hivatalos útját. A Szolgáltató kapcsolattartásra fenntartott e-mail címe: info@szefabutor.hu

2. A Felek a jelen Szerződési Feltételek hatálya alatt kapcsolattartóik útján együttműködnek, kötelesek egymást haladéktalanul tájékoztatni a jelen szerződést érintő lényeges körülményekről, azok megváltozásáról.